Monday, October 4, 2010

Lillebror er her.


og han er godt og vel 3 mnd nå.

Her er vi ute en solrik høstdag i vårt hjemmesydde elastiske sjal. Et stykke ribbjersey fra S&S, delt i to på langs og overlocket rundt (jeg har jo kjøpt meg overlock i et hormoninnfall rett før termin... maskinen ankom omtrent likt med lillebror og sto urørt i esken et par mnd. Hadde nemlig fått det for meg at jeg kom til å gå langt over termin og var allerede særs utålmodig på å hilse på mageboeren. I et anfall av selvmedlidenhet over vann i kroppen, bekkenløsning og søvnløse netter bestemte jeg meg for at en overlock var en passende trøstepremie mens jeg ventet, og noe å fordrive tiden med.... Nå var det bare det at jeg fikk veer på termindato og fødte dagen etter så det ble ingen tid å fordrive med overlocken.... hehe).

No comments: