Saturday, September 10, 2011

Baby Stuff av Aranzi Aranzo


Jeg har gått og kikket på bøkene fra Aranzi Aranzo, så bestemte jeg meg for "Baby Stuff". Må si at jeg er litt skuffet. Jeg trodde kaninen på coveret ville være en av oppskriftene, men det er den ikke. Så vidt jeg kan skjønne er oppskriften på den i "Cute Dolls", her var den brukt til å vise frem mønstrene i boka. Boka var i seg selv grei nok. Passer for en sy-novise som venter baby for eksempel. Ikke så mye leker som div ting som er nyttig til en baby (kluter, dynetrekk, smekker osv). Det jeg likte ved den var utformingen av boka som er anderledes og viser fremgangsmåten i mønstrene i en tegneserieaktig stil noe som jeg finner morsomt og inspirerende.

I have been looking at the books from Aranzi Aranzo, and ended up buying "Baby Stuff". Must say I am a bit disapointed... I thought the rabbit on the cover would be one of the patterns in the book, but I was wrong. I guess this book would be better for a mum-to-be, who has just started sewing. What I did like about this book was the cartoonish way it is made. I found that to be inspirational and fun:)


No comments: